Pages

Ads 468x60px

Social Icons

luni, 9 iulie 2012

Cuvintele cheie. Sunt oare chiar atat de importante?

Trebuie stabilit un lucru chiar de la început. Cuvintele cheie sunt indispensabile în SEO. Ele reprezintă de fapt unealta unui content writer. Aşa cum un peşte moare dacă îl scoţi din apă, tot aşa şi un site se va prăbuşi fără cuvinte cheie. Şi asta pentru că ele reprezintă ABC-ul optimizării, temelia pe care se va structura întregul web site.





Cuvintele cheie (key words) sunt foarte importante pentru că ele au rolul să definească o anumită temă sau nişă şi totodată  ele comunică spiderilor motoarelor de căutare informaţii esenţiale despre un anumit site, ce vor contribui la indexarea şi poziţionarea lui. Exemple: "fotbal", "maşini", "anunţuri",etc.
Nu este neapărat ca aceste cuvinte cheie să fie alcătuite dintr-o singură construcţie, Ele pot lua şi forma unor expresii, acestea fiind denumite generic "long tail keyword"Exemple: "filme bune", "lucrări licenţă", etc.

Cuvintele cheie vor fi alese în funcţie de nişa siteului, iar odată ce se va face o selecţie vor fi introduse în articole, de către un content writer, cu mare atenţie, într-un mod cât mai natural.

Aici trebuie avută mare grijă, deoarece mulţi content writeri cad într-o capcană a densităţii. Nu trebuie să se facă abuz, pentru că spiderii sunt foarte atenţi şi atunci când va observa că un articol are prea multe key words, nu îl va mai indexa. Spiderii au fost programaţi să funcţioneze în acest fel pentru că la începutul internetului, motoarele de căutare indexau siteurile doar pe baza cuvintelor cheie, iar webmasterii au exploatat din plin acest lucru, ajungându-se la un moment dat la o inflaţie de cuvinte cheie.

În ceea ce priveşte densitatea optimă, există mai multe păreri, însă se pare că recomdat e ca un articol să conţină key words într-o proporţie de 5-7%.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu